اندولیفت برای منافذ باز پوست

هر بار که به آینه نگاه می‌کنید، احتمالا از دیدن منافذ باز پوست خود احساس بدی به شما دست‌ می‌دهد.  هر کسی دوست دارد پوست صاف و زیبا با منافذ ریز دوران کودکی خود را داشته باشد؛ اما با افزایش سن، منافذ پوست واضح و بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. با این وجود روش‌هایی برای کاهش اندازه‌ی آن‌ها  وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به استفاده از اندولیفت برای منافذ باز پوست اشاره کرد.

علل بزرگ شدن منافذ باز پوست

مهم‌ترین عامل در اندازه‌ی منافذ صورت شما ژنتیک است. در واقع منافذ، مسیرهایی هستند که به عرق و سبوم (روغن) ترشح شده از غدد سطح پوست، اجازه‌ی خروج می‌دهند. بنابراین اگر والدین شما منافذ باز پوست بزرگی داشته باشند، احتمالا برای شما نیز همان‌طور خواهد بود. با این حال عوامل دیگری نیز به بزرگ شدن منافذ کمک می‌کنند؛ عواملی مانند:

تولید چربی: در صورتی که غدد ترشح کننده‌ی چربی بیشتری در سطح پوست شما وجود داشته باشند، منافذ پوست شما نیز برجسته‌تر به نظر می‌رسند.

جنسیت: در مردان پوست صورت غدد چربی بیشتری دارند. در نتیجه پوست آن‌ها چرب‌تر است که منجر به برحسته‌تر شدن منافذ پوست می‌شود.

افزایش سن: کلاژن و الاستین پروتئین‌های هستن که ساختار منافذ را شکل می‌دهند. با افزایش سن تولید این پروتئین‌ها در پوست شما کاهش می‌یابد که باعث می‌شود منافذ پوست بازتر به نظر برسند.

نور آفتاب: قرار گرفتن در معرض تابش اشعه‌ی ماوراءبنفش خورشید باعث شکسته شدن کلاژن و الاستین پوست شما می‌شود که این امر نیز باعث بزرگتر شدن منافذ می‌شود.

تغییرات هورمونی: تغییرات هورمون می‌توانند باعث افزایش ترشحات غدد چربی پوست شوند. به طور کلی منافذ در ابتدای بلوغ نمایاین می‌شوند. در زنان با تغییرات هورمونی در طول چرخه‌ی قاعدگی، اندازه‌ی منافذ نیز تغییر می‌کنند و اغلب با بزرگ‌تر شدن آن‌ها جوش و آکنه نیز دیده می‌شود.

اندولیفت درمانی

اندولیفت چیست؟

اندولیفت درمانی جدید و ابتکاری در زمینه‌ی افزایش زیبایی پوست است که در کلینیک تخصصی لیلوم سفید ارائه می‌شود. از این روش برای بهبود سلامت، زیبایی و جوانی چهره و پوست استفاده می‌شود. اندولیفت یک روش غیرجراحی است و با استفاده از بافت خود پوست جریان خون و تغذیه‌ی آن را بهبود می‌بخشد و باعث جوان‌تر شدن چهره می‌شود. درمان اندولیفت اثرات متعددی بر روی پوست دارد.

این روش باعث درخشندگی، سفت شدن و رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های پوستی می‌شود. از برچسته‌ترین آثار آن می‌توان به استفاده از اندولیفت برای منافذ باز پوست اشاره کرد. این درمان می‌تواند اندازه‌ی منافذ باز پوستی را کاهش دهد و ظاهری زیباتر به فرد ببخشد. به طور کلی این روش ساده و بدون درد است و پس از درمان فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بازگردد؛ بدون اینکه به استراحت طولانی نیاز داشته باشد. همچنین در مقایسه با روش‌های سنتی عوارض خاصی ندارد و نتایج آن قابل توجه و نسبتا دائمی هستند.

اندولیفت برای منافذ باز پوست چگونه عمل می‌کند؟

لیزر اندولیف شامل قرار دادن یک فیبر لیزری نازک زیر پوست، با استفاده از یک کانول کوچک است. این فیبر انرژی لیزر را ساطع می‌کند؛ که بافت‌های زیرین را تحت حرارت قرار می‌دهد و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. گرمای کنترل شده‌ای که توسط لیزر ایجاد می‌شود، لایه‌های عمیق‌تر پوست را هدف قرار می‌دهد و به طرز چشمگیری فرم کلی بافت بخش موردنظر در پوست را بهبود می‌بخشد. با افزایش پروتئین‌های پوست فرم کلی آن تغییر می‌کند و اندازه‌ی منافذ باز آن کاهش پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از اندولیفت برای منافذ باز پوست

مزایای استفاده از اندولیفت برای منافذ باز پوست

روش‌های مختلفی برای کاهش اندازه‌ی منافذ باز پوست وجود دارد؛ با این حال روش اندولیفت برای منافذ باز پوست به عنوان یک درمان مدرن ویژگی‌هایی دارد که آن را به درمانی برتر نسبت به سایر روش‌های سنتی تبدیل می‌کند. برترین مزایای اندولیفت برای منافذ باز پوست شامل موارد زیر هستند:

1-غیرجراحی بودن

یکی از مهم‌ترین مزایای اندولیفت در میان سایر روش‌های درمانی زیبایی، رویکرد غیرتهاجمی آن است. این درمان با استفاده از قرار دادن یک فیبر لیزری از طریق یک برش کوچک انجام می‌شود؛ که همین موضوع آسیب به پوست را به حداقل می‌رساند و خطر ایجاد اسکار را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، اندولیفت دوره‌ی نقاهت خاصی ندارد و به بهبودی سریع منجر می‌شود.

2-دقت بالا و اختصاصی بودن

اندولیفت سطح بسیار بالایی از دقت فراهم را می‌کند؛ چرا که می‌توان انرژی لیزر را دقیقا در مناطق مورد نظر متمرکز کرد و به زیباجویان این امکان را می‌دهد که درمان را صرفا برای بخش‌های خاصی که در نظر دارند انجام دهند و نگرانی‌ای درباره‌ی آثار ناخواسته‌ی آن نداشته باشند. اندولیفت فرایند جوانسازی شخصی و موثر را تضمین می‌کند.

موثرترین روش برای منافذ باز پوست

3-سریع و بدون درد

این روش به دلیل کارآیی فوق‌العاده‌ی خود شهرت بسیاری دارد. اندولیفت معمولا در حدود یک ساعت طول می‌کشد. همین موضوع آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای افرادی با مشغله‌ی زیاد می‌کند. علاوه بر این نیازی به دوره‌ی طولانی برای نقاهت ندارد و افراد پس از استراحتی کوتاه می‌توانند به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بازگردند. همچنین ماهیت غیرتهاجمی آن موجب ایجاد کمترین میزان ناراحتی و حداقل درد ممکن می‌شود.

4-آثار بلند مدت

مزایای اندولیف نه تنها فوری بلکه طولانی مدت نیز هستند. با تحریک تولید کلاژن و الاستین، به مرور زمان، بهبودی پوست بیشتر و بیشتر هم می‌شود. افزایش تولید پروتئین‌ها  می‌تواند تا چند سال ادامه پیدا کند. علاوه بر این عوارض آن در مقایسه با سایر روش‌های سنتی تقریبا ناچیز است و آثاری مانند کبودی و ورم در عرض چند روز کاملا برطرف می‌شوند. همچنین این روش به ایجاد ظاهری کاملا طبیعی منجر می‌شود؛ به طوری که هیچگونه آثاری از انجام عمل درمانی به جا نمی‌گذارد. تنها با یک جلسه، می‌توانید برای چند سال از صافی و طراوت پوستی با منافذ کوچک لذت ببرید.

اندولیفت برای منافذ باز پوست ، موثرترین روش برای منافذ باز پوست

با افزایش سن منافذ باز پوست بزرگ‌تر و واضح‌تر می‌شوند. علل مختلفی مانند ژنتیک، تابش آفتاب، جنسیت، افزایش سن و تغییراتی هورمونی در میزان تولید پروتئین‌های پوست و افزایش اندازه‌ی منافذ تاثیر می‌گذارند. یکی از بهترین روش‌های مدرن، استفاده از اندولیفت برای منافذ باز پوست است. اندولیفت نه تنها پوست را صاف و سفت می‌کند، بلکه اندازه‌ی منافذ آن را نیز کاهش می‌دهد.

این روش بدون درد و با کمترین میزان آسیب است و نسبت به سایر روش‌ها آثار بلند‌ مدتی دارد. کلینیک لیلیوم سفید انواع خدمات زیبایی را با مدرن‌ترین و بهترین روش‌ها مانند استفاده از جدیترین دستگاه‌های لیزر برای جوانسازی پوست، رفع موهای زائد و درمان آثار نامطلوب پوستی ارائه می‌دهد. جهت دریافت مشاوره‌ی رایگان و اطلاع از سایر خدمات درمانی و زیبایی با کلینیک لیلیوم سفید تماس برقرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *